ik ben er - Reisverslag uit Pangarang, Indonesië van Hildegardreistrond - WaarBenJij.nu ik ben er - Reisverslag uit Pangarang, Indonesië van Hildegardreistrond - WaarBenJij.nu

ik ben er

25 Juli 2014 | Indonesië, Pangarang

Na een lange reis waarbij er toch wel het een en ander door mijn hoofd speelde. (Ik zat in de MH 17 zo heette hij nog tot vandaag ) veilig aangekomen in Kuala Lumpur Het overstappen naar het volgende vliegtuig ging prima en na 17 uur waren we in Jakarta.
Ik had inmiddels wel een nacht overgeslagen en terwijl jullie nog lekker sliepen kregen wij al een stadstour. Dit vanwege het feit dat we 's morgens het hotel nog niet in konden.
Er was niemand van de groep geïnteresseerd. We liepen echt als een soort dodo's van ja het zal wel, had ik niet willen missen, geweldig maar niet heus.enz
Om 12.00 uur konden we eindelijk naar de kamer. Ik was inmiddels 25 uur op en kapot.
De volgende dag lekker om zes uur op (je hebt vakantie of niet) om half zeven ontbijt en om half acht in de bus. Naar de botanische tuinen. Erg mooi
Daarna na lekkere lunch op weg naar Bandung
Hier 's avonds lekker gegeten en zowaar een kroeg gevonden waar we ondanks de ramadan alcohol konden krijgen. Dus werd het toch weer laat. Maar ook gezellig al vonden we dat vanmorgen om zeven uur weer wat minder. Maar de groep heeft elkaar leren kennen en het is echt een hele gezellige groep.
Vanmorgen Bandung bekeken en rondgelopen. Vanmiddag zijn er een aantal van de groep naar een schooltje maar ik wil in mijn vakantie echt geen school meer zien.
Ik ga nu lekker naar het zwembad en morgen zes uur op want we gaan met de trein naar jogjakarta. Dwars door reisvelden ik ben heel Benieuwd. Nou tot volgend keer en primakassie voor het lezen

• 25 Juli 2014 - 19:33

Bart:

Aloha,

Hawaii had minder vlieguren!! Waar zijn de foto's?
    Veel plezier in de lijsvelden!!

X Bart & Yoda